Wel even allemaal onze pillendoos en roids meenemen als het gebeurt.
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Originally posted by Dexie View Post11 mei kan, 20 april kan ik ook, zondag kan ik ook, vrijdag kan ik niet
Dus zeg het maar
Wat nou kut spook XD we hadden nog geen datum geprikt. Ga nu mee dan ;dIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by Tails View PostGoed plan ! Laten we dan de fullbody bicep curl doen waarmee we ook onze rug trainen.
Originally posted by InfineGhost View PostJa kan wel denk, alleen is voor mij wel uur tot anderhalf uur rijden Hmmmmm
Comment
-
Training van gister was weer wat anders, omdat ik dat maatje ff wegwijs maakte, en met een paar dingen mee deed, maar bijna m`n schema helemaal gevolgd.
Pullups @ Smith
6/7x?
6/7 sets tot fail, chins, pullups
Side raises gewicht per kant
10x7kg
10x8kg
10x8kg (met pijn en moeite maar ok)
Barbell bent-over-row
10x45kg
10x50kg
10x50kg
Lat pulldown
10x45kg
10x45kg
10x41.5kg
Leg curls
10x66kg
10x66kg
10x66kg
Hammer curls gewicht per kant
10x12kg
10x12kg
8x12kg
Abs, 2 oefeningen
Incline dumbell curls (gewicht per kant)
10x8kg
10x8kg
10x8kg
Calf raises
Weet niet meer precies hoeveel gewicht, maar 3 setjes van 12
Comment
-
Balls to the walls blijven gaan hè, niet op een gewicht blijven hangen als die 'comfortable' aanvoelt, maar lekker verzwaren en weer op je vorm gaan letten.
(tip van iemand die zojuist een training gemist heeft door zich te verslapen, dat wordt zondag's trainen dus )
Comment
-
Lekker handig haha :P
Ja man doe ik ook, ik ram er deze week veel meer uit dan vorige week, eerst deed ik bor 45/50kg x5 nu lekker tot het gaatje met alles. Door blijven gaan nu het zo lekker gaat, kan niet wachten om met die enorm grote lompe 22kg dumbells te shoulder pressen hahaha
Comment
-
Nais we zitten nu zelfde op BOR :P alleen heb ik er gister +6kg tov vorige keer aan gehangen en waarschijnlijk volgende week weer meer
Oke ik ga mezelf promoten in iemand anders zijn log XDIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Wat ik trouwens eet atm:
1. Shake (40 gram whey + 60 gram havermout + 40 gram rozijnen)
2. 3 sneeën volkoren brood + 2 plakken kipfilet per snee + appel + 20 gram pinda's
3. 3 sneeën volkoren brood + 2 plakken kipfilet per snee + appel + 20 gram pinda's
4. 50 gram pinda's
5. 300 gram zilvervlies rijst + 200 gram kipfilet
6. shake (40 gram whey) + banaan
7. 500 gram kwark + 30 gram rozijnen + 20 gram pinda's
Als ik merk dat ik niet meer aankom, dan komt er bij meal 2&3 nog 400ml magere yoghurt bij.
Probeer me er zo goed mogelijk aan te houden, maar soms eet ik iets niet, maar dan compenseer ik het weer met wat anders...
Trouwens zo maar weer naar bed, moet echt meer slapen, zit me progressie sws ook wat in de weg. Morgen wel eerste 3 uur vrij
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment